Na jevišti je nepřehlédnutelný a podle šéfky baletu Aleny Peškové se „smrtícím pohledem". Ten pohled je ale divadelní a častokrát klame – Vladimir Kamenev je totiž ve skutečnosti vlídný a usměvavý. Nyní se ale rozhodl svou mimořádně dlouhou taneční kariéru ukončit.
Vysoký tanečník Vladimir Kamenev začal tančit na pionýrském táboře, kde si jeho pohybového talentu všimla talentová komise. Vyrůstal v ruském Permu a tančil i během povinné vojenské služby u dělostřelectva. Po absolutoriu konzervatoře tančil v Omsku, Sverdlovsku a Lenigradu. V 90. letech získal angažmá v Severočeském divadle opery a baletu v Ústí nad Labem. Mezi role, kterých si velmi cení, patří Mama Simon v baletu Marná opatrnost či Girej v baletu Bachčisarajská fontána.
Poté přijal angažmá v libereckém Divadle F. X. Šaldy. Jeho vyzrálý projev a nepřehlédnutelný výraz mohli diváci ocenit např. v baletech Café Reichenberg (číšník), Harald, hvězda se vrací!, Periferie, trenér Remsa v tanečním divadle Ota–Pavel–Raška nebo nejnověji s Rií Moritou jako Podivný pár v tanečním muzikálu Gazdina roba.
Se svou bohatou taneční kariérou se rozloučí v pátek 6. května právě rolí Podivného páru v tanečním dramatu Gazdina roba.